משכנתא לכל מטרה

משכנתא לכל מטרה ייעוץ משכנתאות ופתרונות מימון
בעל דירה או נכס? מחפש גמישות כלכלית ושקט נפשי? זכור! בעלות בנכס שווה לך הרבה יותר ועם פתרונות המשכנתא שלנו המיועדים לכל מטרה, תוכל למנף את ההון מביתך על מנת לקבל כספים למגוון מטרות.
 

בניגוד להלוואות מסורתיות אשר עשויות לבוא לרוב עם הגבלות בשימוש, משכנתא לכל מטרה כנגד הבית כבטוחה מאפשרת לך להשתמש בכספים לכל מטרה שתבחר: כיסוי הוצאות רפואיות ובלתי צפויות, השקעה בעסק, מתכננים חתונה או זקוקים לכסף עבור אירוע חיים גדול, עם פתרונות המשכנתא שלנו, אין גבול לאפשרויות.

באפשרותך לקבל משכנתא לכל מטרה, בריביות נמוכות ובהחזר חודשי נמוך ולהשתמש בכספי המשכנתא על פי הצורך*

חברתנו בעלת מומחיות רבת שנים בייעוץ והשגת פתרונות מימון ומשכנתא מקיפים לכל מטרה שיעזרו לך למנף את הכוח הטמון בנכס שלך ויעזרו לך למלא כל צורך או רצון.

אנו מבינים שהניווט בעולם המשכנתאות יכול להיות מרתיע, וזו הסיבה שאנו מחויבים לספק ייעוץ ותמיכה בהתאמה אישית על מנת להבטיח שתקבלו החלטות מושכלות המתאימות למטרות הפיננסיות שלכם.

אחד היתרונות הגדולים בקבלת שירות מאיתנו הוא צוות מומחי המשכנתאות המנוסים שלנו שנמצאים כאן כדי להדריך וללוות אותך בכל שלב ולאורך כל הדרך.

אז למה לחכות? מקסם את הפוטנציאל מהנכס שלך ואת שירות ייעוץ המשכנתאות שלנו וצור קשר עכשיו כדי לבחון את האפשרויות שלך – להשארת פרטים וקבלת שיחת ייעוץ ללא עלות, לחץ כאן

* כל מטרה אחרת בכפוף לאישור הבנק יכול כל בעל דירה שאין לו משכנתא (או שיש לו משכנתא שסכומה קטן יחסית לערך הדירה) לקבל עליה משכנתא, בסכום המגיע עד 50% מערך הדירה, כהלוואה לכל שימוש. ללא הגבלה על השימוש בכסף שלווים, כל עוד הוא מפרט למה מיועדת ההלוואה ומצרף מסמכים המעידים על כך. אם יש משכנתא על הדירה, סכום המשכנתא שנשארה וסכום ההלוואה יגיעו ביחד עד גובה 50% מערך הדירה. למשל: יש לאדם דירה בשווי 2 מליון ש"ח ונשארה לו משכנתא של 500,000 ש"ח. הוא יוכל לקבל 500,000 ש"ח נוספים וכך סך המשכנתאות על הדירה יהיה 50% מערך הדירה.

ייעוץ ראשוני ללא עלות!
השאירו פרטים או חייגו: 054-4828080